torsdag 22 april 2010

Lägesrapport

Uppvaknande: 06.52
Humör: skräckblandad förtjusning
Naglarnas längd: behövs mikroskåp för att hitta någonting som ens kan beskrivas som "nagel"
Slutsats: jag är nervös så jag dör.

Vaknar av att Kent skickar sms. Han är inbokad på ett flyg kl 16.10. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Så, om någon under dagen får veta att Arlanda stänger eller att askmolnet har utvecklats till ett trehövdat monster och ätit upp en kines, snälla sms:a mig på 0044-7581087578. Jag skämtar inte.

3 kommentarer:

  1. Anonym22/4/10

    Nu håller vi alla tummar vi har, puss mamma

    SvaraRadera
  2. Anonym22/4/10

    WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, typ.

    SvaraRadera
  3. hahahaha, du är så jävla söt! är det nu vi ska hoppas på att det kommer ytterigare ett fett åskmoln, så att Kent inte kommer ifrån London inom de närmsta två månaderna?

    (det får bli hur många moln som helt förresten, bara ni tar er hem till juni så att du & jag får ta våran fikaaaaa).

    Ta nu hand om er - alla tre! Pussss

    SvaraRadera