torsdag 8 april 2010

Prisa gud här kommer skatteåterbäringen!

Jag har jobbat i snart två månader på Oasis och ännu inte fått lön för mödan. Det har varit problem med bankkontonummer, National Insurance number och sen var nog allmän seghet från mina överordnade inblandat. Men för att komma till saken - idag fick jag då äntligen pengar! Och som grädde på moset berättade faderskapet att en fin liten skatteåterbäring kommer knacka på min brittiska dörr någon gång i juni!


Firade med att få luggen klippt på salong av en fingerfärdig ryss och imorgon blir det öl så det står härliga till! Hade jag inte varit en så utomordentlig medborgare med en arbetsmoral utöver det vanliga hade jag tagit en öl till frukost imorgon till min rostade macka... Gud vad duktig jag är.

1 kommentar:

  1. Anonym9/4/10

    Lämna då ett av bankkorten hemma! Pappa

    SvaraRadera