onsdag 26 maj 2010

Jaha

...då var man ett år äldre.

Men för er som hade förhoppningar om att jag skulle ta tag i mig själv och växa upp kan jag ju bara säga: HÄÄÄÄHÄ, forgät it! (funderade på att lägga in ordet "bajs" också för att verkligen understryka hur omogen jag tänker fortsätta att vara, men till och med jag förstod att det inte fyllde mycket funktion)

Orkar inte riktigt kommentera mitt åldrande så mycket mer. Hade en fin dag med fina presenter (satt som en lycklig treåring och rev upp pappret så att stackars farmor fick ducka för att inte få en armbåge i huvudet eller paketsnöre i håret). Jag får väl passa på att tacka för alla fina hälsningar och gratulationer (minst 3 vuxenpoäng, suck, det går utför redan). Nu ska jag återgå till min a-fil och sen ska jag slåss med 11-åringar om de främre platserna i bussen. Det kommer att bli en fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar