fredag 25 juni 2010

The end of an era

Jag såg i kommentatorsfältet nedan att Lollo tyckte att vi skulle fortsätta skriva bloggen när vi flyttar hem och låtsas att vi fortfarande bor i London. Jag förstår vad du menar kära du men jag har lite svårt att tro att någon faktiskt skulle gå på följande.

Idag har varit ännu en fantastisk dag i ...London. Jag och Beca vaknade tidigt av ...träden som vajade i vinden. Vi hoppade glada upp ur sängen och åt en enorm tallrik med ...fil. Första sidan av tidningen skvallrade om ...en traktor som blivit vandaliserad. Vi klädde på oss våra finaste klänningar och strosade ner till... St Sandwall's place, ett fantastiskt litet torg. Ni skulle se hur fint det är här! Och så vidare.

Jag vet inte med dig Lollo, men jag ger er läsare lite mer cred än så...

/c

1 kommentar:

  1. Alltså... okej. Jag kräver lite mer än så.

    Jag vill ha spännande stories i typ av Londonmannen som Becca mötte, eller berättelser om frozen yoghurt-stället. Jag vill höra om sound track-baren i Camden (minns jag rätt?) och jag vill höra om tokiga Londoners som roffar åt sig från rean på era jobb. Jag vill höra om picnics i nån varm, grön & skön park i LONDON, inte The City Park vid St. Sandwallsplats.

    Kan ni inte langa sådana stories är det nedläggning som gäller. Sad, but true.

    Dock tar jag hellre en nedläggning av bloggen och att ni kommer hem, än att ni fortsätter blogga (för min skull) och stannar :)

    Nånting säger mig att jag skulle få många emot mig då...

    :D

    SvaraRadera