måndag 7 juni 2010

Extremely Sexy Mac

För några veckor sedan stod jag utanför Selfridges och väntade på Sambon. Helt plötsligt knallar en gänglig man fram till mig och utbrister "Hej, jag var precis på väg att äta middag med min vän här inne på Food Hall också får jag syn på DIG, och tänker GUD vilken attraktiv kvinna, är du här helt SJÄLV, vi borde verkligen ta en DRINK någon gång bla bla bla". Ungefär så malde han på ett tag och verkade inte lägga märke till att jag desperat försökte få syn på Sambon i folkvimlet så jag kunde fly därifrån. Jag ska precis grabba tag i en tysk turist och väsa i hennes öra "snälla låtsas att du är min sambo så jag kommer härifrån" då han drar fram sin iPhone och lägger in en ny kontakt (Stunning Rebecca) och ger telefonen till mig så jag kan knappa in mitt nummer. Jag suckar och trycker in mitt svenska mobilnummer, har jag tur så tycker han att det är för dyrt att kontakta mig liksom...

Nej. Killen måste ha 1000 fria sms till utländska nummer eller nåt. Hur ska jag annars kunna förklara följande:

Sms # 1: Hi Hot Rebecca. Felt amazing fun connection with me.... Join me for quick drink, stimulated conversation. Can you handle real man? Thursday. Piccadilly Circus. 20:00. XXX Sexy Mac.

Sms # 2: Hi Sexy. You and me... Music... Drinks... Fun... Stimulated conversation... Deep eye contact....sooon... XXX Mac

Sms # 3: Hi Danger... Causing more heart trouble. Know about your naughty cruel intention. Need to save myself from YOU... May be fun drinks soon... Extremely Sexy Mac.

Sms # 4: Hi Heart Trouble. Your love battery is flashing ZERO... do something really quick... XXX Sexy Mac

Sms # 5: Hi Hot Girl........ Imagine the most happy incredible experience of your life... just feel sweet feeling.... may be comfort and connection.........meaningful deep feelings... what exactly do you feel....xxx

Och nej, jag har inte svarat honom än. Vet nämligen inte om jag kan "handle real man".....

1 kommentar:

  1. Jessica8/6/10

    HAHAH, det var det roligaste! Varför satsar du inte på honom Rebecca? ;)

    SvaraRadera