tisdag 8 juni 2010

Superstars i butiken

Förra veckan var det sångerskan Amy Winehouse och idag fick mina skarpa falkögon syn på en annan brittisk celebritet! Kändisen kom in på jobbet idag och jag lade genast märke till två säkra "kändistecken".

1: Louis Vuitton väska från sommarkollektionen hängandes över armen och ett par skyhöga Christian Louboutins på fötterna. Inte för att alla kändisar har det, men let's face it, det är bara dem som har råd med det.
2. De stora svarta Diorsolglasögonen som satt som klistrade på näsan, även fast det regnade ute.

Hon köpte ett skärp och lämnade butiken. Jag rusade fram till Heidi och skrek "MEN GUD SÅG DU VEM DET VAR?!" varpå hon skrek "JAG VET! Hon är ju JÄTTEKÄND!" varpå en förvirrad Magda kom fram och frågade vem vi pratade om. "Jamen HON! Hon från Fyra bröllop och en begravning"! "Hon brunetten som är kompis med Hugh Grant men hon är ju kär i honom"
Magda ser fortfarande lika tveksam nu. "Jaha... har hon gjort något annat?" "Njaaa det har hon säkert men hallå FYRA BRÖLLOP OCH EN BEGRAVNIG liksom!" Magda skakar på huvudet. "Vad heter hon då?" Heidi och jag tittar på varandra, knäpper lite med fingrarna i luften och känner att vi nästan har det på tungan. Men nä. Vi skakar på huvudet. "Men hon är i alla fall JÄTTEKÄND. Så det så."

Fan. Om ma skulle ta och googla den där bruden. Så man vet till nästa gång.
/becca

2 kommentarer:

  1. Anonym9/6/10

    Kristin "nånting" Thomas tror jag, var också med i "Den engelska patienten" og "Mannen som talade med hästar"

    SvaraRadera
  2. Anonym9/6/10

    Kristin Scott Thomas heter hon :-)

    SvaraRadera