onsdag 3 februari 2010

Molto bene

Efter fyra dagars konstant soppätande välkomnade vi Kiko's förfrågan om middag med öppna armar. (Vid det här laget hade det gått så långt att om paret Hitler bjudit oss på middag, hade vi inte varit sena att tacka ja..) Fram dukades den ena rätten efter den andra, ackomanjerat av imponerade "Ooooh" och "Aaaah" från mig och Becca. Det serverades pasta med tomatgegga (redan här var vi mätta och nöjda), filé av okänd sort med baconröra samt chokladsörja med jordgubbar! Inspirerade av denna festmåltid planerar jag och Becca att laga något riktigt gott till helgen! Kanske ska vi slå på stort och ha bröd till soppan?

2 kommentarer:

  1. yasmine4/2/10

    Haha mina flickor, jag lider med er, men snart kommer ni nog ha råd med både bröd och annat till soppan! Passa på och ät när det bjuds, så att säga.

    SvaraRadera
  2. haha! maten är då alltid det viktigaste. tro mig, efter fem veckor i asien har man lärt sig att det bästa som finns INTE är thaimat utan mcdonalds. eller möjligtvis burger king! gosh vad man längtar hem till sveriges mat & mamma som köper den. hoppas ni har det bra i london flickor. carro, saknar dig! <3

    SvaraRadera