torsdag 4 februari 2010

Och i himlen gick änglarna ner i spagat

Efter att ännu en gång ha lyckats bemästra Dödsfällan (betvivlar starkt att en stege nästan ska luta inåt) stapplade vi nöjda ner till köket. På frukostmenyn stod fullkornsbröd, billigaste möjliga smör, en bit skinka samt riktigt, riktigt vidrigt pulverkaffe. Jag öppnar dörren till det minimala kylskåpet och finner till min stora förvåning följande:

chokladmojs

Hade Kiko själv legat på vår (annars jävligt tomma) hylla inslagen i plastfolié hade vi nog blivit mindre förvånade. I denna stund av bottenlös lycka tror jag både jag och Rebecca undrade hur sjutton den mannen kan vara singel?

2 kommentarer:

  1. Aaaaaw, sötitalienaren.

    Btw, varför i helvete sökte ni inte jobb på Disneyaffären?! Ni må vara 19 och 20 år gamla, men det GÅR INTE att växa ifrån barnprogram, leksaker, prinsessklänningar och mjukdjur - DET GÅÅÅR INTE.

    Lycka till med andra jobb ändå, och mat på hyllan och allt som behöver lyckas till med, jag håller tummarna all day long :)
    Puss Loll

    SvaraRadera
  2. Carro5/2/10

    Vi ville söka, men vi hyste sån enorm respekt för dem som arbetade där. Vi funderar på att ha ett Disneymaraton och sen ge oss på ett försök. Vi ser oss liksom inte som fullärda än..

    SvaraRadera