måndag 22 februari 2010

She works hard for the money

Jag var ledig idag efter att ha jobbat 30 timmar i helgen (har ju fått jobb på Oxford Streets motsvarighet till Hot Top i Borås!)
Hur tillbringade jag då min lediga dag? Sippade jag Starbuckskaffe och läste glassiga tidningar? Tog jag en shoppingrunda? Klunkade öl på puben? Gick en promenad i Hyde Park?

Nej. Jag gick runt i mysbyxor hela dagen med håret i nerknarkad Britney Spears-tofs och tvättade två maskiner tvätt, dammsög, skurade golvet, dammtorkade och hade maten klar när den hårt arbetande maken (Carro) kom hem.

Vuxenpoäng eller vaaaaad? Highfive på den.

Nu: Dricka te som Carro snott från hotellet och ett avsnitt av How I Met Your Mother.

3 kommentarer:

  1. yasmine23/2/10

    haha det är ett hårt jobb men du gör det bra!

    SvaraRadera
  2. Naw låter ändå som att ni har det mysigt tycker jag, minus duschen från helvetet då kanske hehe..

    SvaraRadera
  3. it's a tough job, but someone's gotta do it...

    vi har det mys, jag och sambon!

    SvaraRadera