onsdag 3 mars 2010

Mitt nya liv

Det var ett tag sen jag tränade. I februari för att vara mer exakt. Förra året. Man börjar förstå hur längesen det faktiskt är när man kommer på sig själv med att förväxla svettningar av lite fysiskt arbete på jobbet med febersvettningar...

Nu då? Nu när jag har fått denna fantastiska insikt, undrar du, hur blir det nu? Hur ser mitt nya liv ut? Promenader i gryningen genom Regent's park? En joggingrunda bland grönskan i Hyde park kanske? Eller varför inte skaffa träningskort på ett sånt där maffigt gym där de har allt; pool, bastu, massage, solarium och regnskog?

Jag kan stolt berätta att jag till och med tar min nya levnadsstil så seriöst att jag har gjort ett träningsschema för resten av veckan:

Tors: Promenad till Tesco för inhandling av choklad
Fre: Snabb gång från jobbet (om orken finns; ta omvägen förbi Tesco i hopp om sötsaker på halva priset)
Lör: Powerwalk genom diverse godisbutiker
Sön: Vilodag (för att bygga upp musklerna)

Förbered er på en helt ny Carolinè!

1 kommentar:

  1. Anonym4/3/10

    Ja det låter ju verkligen som det helt rätta !!

    SvaraRadera